top of page

ביטוח תאונות קורקינט חשמלי/אופניים חשמליים

עודכן: 9 באוג׳ 2020

ביטוח קורקינט חשמלי / אופניים חשמליים למקרה תאונה הוא כיסוי חשוב שכל רוכב צריך לקחת בחשבון. כל סוכן ביטוח יספר שתאונה יכולה לפגוש אותנו בכל מקום, היא תגיע בהפתעה מוחלטת וגם תמיד תביא איתה הוצאות שלא היינו מסוגלים לתכנן מראש. בדיוק בגלל זה, כל רוכב קורקינט חשמלי / אופניים חשמליים יודע שחומרת פציעה כתוצאה מתאונת קורקינט חשמלי/אופניים חשמליים היא בדרך כלל בינונית עד קשה. מזל שיש את אורבן רייד, שמציעה ביטוח תאונות שמקנה פיצוי כספי במקרה של נזקי גוף.

מי אמר אני ולא קיבל?

להצגת קוד הקופון – sdavid

דרך אורבן רייד תוכלו לדאוג לקבלת פיצוי כספי במקרה של אבדן הכנסה כתוצאה מפציעה ברכיבה על קורקינט חשמלי / אופניים חשמליים. אורבן רייד היא סוכנות ביטוח שנותנת שירות וכיסוי לרוכבי קורקינט חשמלי / אופניים חשמליים. פציעה עקב תאונה מביאה לאבדן הכנסה, שברים ונזקי גוף, וניחשתם נכון – גם להוצאות כלכליות כבדות. ביטוח קורקינט חשמלי/אופניים חשמליים מבית "אורבן רייד" הוא גלגל הצלה משמעותי שעוזר להיערך כלכלית במקרה תאונה.

ביטוחים רבים נמכרים דרך סוכני ביטוח שמסבירים עד כמה חשוב לדאוג לכיסוי כלכלי במקרה של שברים או ימי אשפוז כתוצאה מתאונה, כשיש הגדרות מאוד ברורות בפוליסה למה היא בדיוק "תאונה". שימו לב, שתאונה כתוצאה מרכיבה על קורקינט חשמלי/אופניים חשמליים היא מצב וודאי לזכאות ומימוש הכיסוי במסגרת הביטוח לקורקינט חשמלי.

ביטוח רכיבה על קורקינט חשמלי / ביטוח אופניים חשמליים רלוונטי לכל רוכב, כי תאונות הן חלק מהסטטיסטיקה של הרכיבה. אנחנו לא נוכל למנוע לגמרי את תאונות הקורקינט חשמלי / אופניים חשמליים, אבל לפחות דרך אורבן רייד נוכל לעזור בהתמודדות עם תאונה מבחינה כלכלית.



41 צפיות
bottom of page